Straffet

Åh gud vilken kväll vi hade igår! Det var riktigt trevligt och det får man  verkligen känna av idag. Shit! Så här har jag inte mått på länge, känns som mitt huvud ska sprängas snart. Usch! Haha! Men det är såå värt det.och jag säger i allfall inte : Aldrig mer alkohol. hahaha. no no no. Nästa helg är vi påt igen.

Men gårdagen slutade iaf ute på Nöjesfabriken, första gången för mig och jag tyckte det var riktigt roligt, jävligt stort om inte annat. haha. Men det var tyvärr inte så mycket folk ute som man kanske hade hoppats på, fast å andra sidan hade jag inte räknat med annat med tanke på att det var länge sedan löning och långt kvar till löning. Men kul var det i allafall!

Idag bär det hem till Trollhättan igen. Skoj skoj, stannar där till nästa söndag faktiskt. Jag har ju hemtenta denna veckan så vi har inga föreläsningar utöver den, och då kan jag ju lika gärna göra tentan i Trollis. Nu ska jag försöka sova lite till så man kanske piggar till lite i allafall.. Adios!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0