Vissa lär sig aldrig

Och jag är tydligen en av dem har jag fått bekräftat. Jag är expert på att skjuta upp allt som har med skoluppgifter att göra till sista sekunden. Jag borde få pris för det, allvarligt talat. Tentan ska in om ca elva timmar och jag har kanske gjort 70% av den. Way to go, Frida! Att jag aldrig lär mig? Det är samma visa varje gång. Förhoppningsvis tar jag tag i mitt kära studentliv snart, till sista terminen i allafall. :P

Nu sitter jag i allafall i Karlstad, har precis tryckt i mig FYRA koppar kaffe och det känns som jag mer eller mindre kommer att spy upp detta snart. Fy fan! Vidrigt ju! Men jag var lite tvungen om jag ska orka sitta uppe hela natten, vilket jag förmodligen lär göra, och skriva på denna jäkla tenta.

När jag är klar med skiten förtjänar jag ett (eller två) stort glas rött och en cigg. Inte för att jag röker men det skulle bara låta lite klyschigt. Jag bjuder på lite fler bilder från gårdagen också. Enjoooy!


Min fina vän Weronica


Mee


Sexy bitches


Snyggingar!


HAHAHA FULLTANKADE!

Nu ska jag göra lite vettigare saker som att skriva på tentan.. Hörs imorn mina vänner!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0