Färdigt

Hej mina vänner. Idag har jag haft fullt upp hela dagen med städning. Mamma och jag har slitit som fasen och vi blev faktiskt färdiga. Det tog sin tid men det var det värt. Så skönt att inte behöva tänka på det mer. Nu har jag sett min lägenhet för sista gången och jag sa Hej då till den med tungt hjärta. Jag kommer sakna den. Mycket!

Det blev ingen fest idag. Av två olika skäl; Jenny skulle inte gå, och jag är helt slut efter allt slit. Så det är lika bra jag stannar hemma och myser med mor och far. Men det hade varit roligt att träffa en vän men de flesta är nog upptagna. Och jag orkar tyvärr inte lägga ner energi på att ringa runt och fiska lite. Jag är för trött helt enkelt.

Nu ska jag köra syster. Jag ska försöka hålla mig på vägen. I promise.

/Fofroridoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0