Hos bror

Hej pa er!
Tankte bara uppdatera lite har och saga att jag numer befinner mig i LA resten av min tid har tillsammans med min bror och hans fru. Det var jatteroligt att fa traffa dem igen och Maggie ar jattesnall och far mig verkligen att kanna mig valkommen. Det ar toppen! De har fyra katter och tre hundar sa det ar verkligen fullt hus, plus att de har en inneboende kompis ocksa sa man behover inte kanna sig ensam precis. HAHA! Imorgon kanske vi ska till Universal Studios eller sa blir det pa onsdag, det ska bli jatteroligt, sen ska de visa mig runt har i LA och ta mig till alla platser man ska se. Kanske inte riktigt alla for det hinns nog inte med, men nagra i allafall. :)

Six Flags var det igar ja. Det var nog ett av de grymmaste stallena jag har varit pa! WOW sager jag bara. Vilka berg och dalbanor!! Det gar inte beskriva - till och med Mikael tyckte det var grymt. www.sixflags.com om ni vill se, vi akte alla dom vilda grejerna plus nagra till. Det var i allafall grymt roligt och ett stalle jag lar aka till igen nasta gang jag aker till USA. Har tyvarr inte fort over nagra bilder till datorn an, det far ni vanta med till jag kommer hem eftersom jag inte har med min. Men det ar bara nagra dagar kvar sa jag tror ni klarar er.

Igar sa jag och Mikael hej da till varandra. Det kandes ratt sa bra da faktiskt, men desto varre nu. Tar val ett tag innan man inser att det ar att jakla bra tag kvar till vi ses igen och jag onskar sa mycket att han kunde aka med mig hem igen. Men det ar bara till att gilla laget och tacka gud for internet och hoppas pa att tiden gar fort (i allafall for mig) sa att vi far ses snart igen, tank att jag langtar redan.

Nu ska jag vara lite social igen. Far se om jag hinner blogga nagot mer innan jag aker hem men annars hors vi da! Hoppas allt ar bra med er dar hemma, jag har det i allafall bra aven om jag saknar Mikael mycket..redan. Adios!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej vilken rolig resa du varit med om, så mycket du sett o träffat vänner.Det har varit kul att läsa din blogg,Mikael skriver inte lika ofta.Då ses vi snart,det är ju snart barndop.Ha de nu så kul med din bror o hans fru. Kram

2009-10-13 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0