Tisdag

Jag var tvungen att tänka efter vilken dag det faktiskt var när jag skrev rubriken. Det är skönt på ett sätt att slippa hålla koll på vilken dag det är, bara jag vet när jag ska flyga hem så är det lugnt, men hemresan är det sista jag vill tänka på just nu..Blä! Hade gärna stannat kvar här, men man kan ju inte få allt tyvärr..

Idag har vi varit på Zoo. Vi tänkte höra hur mycket de skulle ha för mig, Mikael har alltid tyckt att jag passat på Zoo, men de var dessvärre inte intresserade, trots att jag är en unik art från Sverige. Men de gick inte på den heller. Tog en hel del bilder där men har inte fört över dessa till datorn än så ni får vänta ett par dagar så kanske ni får se en skymt av djuren. :)

På fredag ska vi till LA. Där ska vi till Disneyworld - ett ställe jag alltid velat åka till. Och strunt samma om jag är 20, det finns säkert något för mig med och väl där så lär väl jag tycka att det är minst lika roligt som alla 6åringar gör. Don't you think?

Nu blir det en kik på nåt annat ställe här! Ha det bra där hemma! See you soon!

/Frida

Kommentarer
Postat av: systeryster

ÅÅH VA KUL ME DISNEYWOOORLD! VILL OCKSÅ

har du handlat något mer nu dåå? :)

pusss, saknar dig!

2009-10-07 @ 14:09:18
Postat av: Anna

Hej Frida,

Så kul ni verkar ha det och vi är inte alls avundsjuka. Ni måste lova att ta många bilder på Disneyworld, dit vill både jag och tjejerna och H har ju redan varit där:) Ta nu väl hand om er och njut, vi följer er resa och lever oss in i den. Hemma är det mörkt kl.19, blåsigt och mössa på morgonen.

Kram från oss 5

2009-10-07 @ 18:17:37
Postat av: Lena

Hej, va kul Disneyworld, Mikael har ju varit i LA två gånger,han måste väl ha mycke att visa dej.Ha de så kul kramar.

2009-10-07 @ 21:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0