Windy

Idag blåser det som bara den så man kan tro att det är höst ute. Svensk höst alltså, med lite varmare temperaturer. Ikväll ska vi på bio, ska se Toy Story 1 &2 i 3D, ska bli coolt. haha! nu ska vi snart hem igen till råttbot som vi kallar det här. och det är inte av slumpen utan snarare bokstavligt talat. haha! men det funkar helt okej. jag tog på mig uppgiften att städa toaletten. och den är väldigt väldigt liten men det tog kanske en halvtimme att städa bara den. nu luktar det inte gammalt piss i lägenheten längre i allafall. haha!

hoppas allt är bra med er där hemma. har alla löv åkt av träden än eller sitter de kvar? idag får ni inga bilder.. haha hoppas ni inte blir alltför besvikna men jag har ändå inga intressanta att visa. :) vi hörs av nån gång  veckan igen, när och var vet jag inte men det får vi se! ha de bra! Ciao!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej,vilken tur de har, att någon städar deras toa,hur ska de gå när du åker hem, men jag förstår du ska ju använda den du med.Här hemma sitter allt löven kvar ännu på träd o buskar, men de skiftar i vackra färhger. Det blir mycke bio där borta,va kul med tecknat. Ha de bra, kramar.

2009-10-05 @ 10:51:01
Postat av: Pappa

Hej

Roligt att se/läsa att ni har det bra.

Hälsa allihopa från oss alla här hemma.

2009-10-05 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0