Sunday

Åh! Igår kväll spenderade jag lite mer än tre timmar med att installera om HELA min dator. Den har varit så otroligt seg så jag hade inte tillräckligt med tålamod för att typ vänta 3 minuter (!) innan det som man tryckt upp kom upp och 19 minuter (ja, jag tog tiden) från att man startat datorn till att man kunde göra något på den. Det får inte gå till så. Men nu är den nästan som ny igen. :) Alla mina installerade program och filer försvann ju dock, sparade bilder och skolarbeten på USB- minne (som jag fick låna av Weronica) så jag i allafall har kvar något..

Idag är det bara 19 dagar kvar till jag lämnar Sverige för att flyga halva jordklotet och träffa min älskling! Vad gör man inte för lite kärlek? :) Jag är så exalterad så den tenta jag har dagen innan avgång kommer nog gå som den går. HAHA! Nej, fokus Frida, fokus! Så ska vi allt klara av detta också!

Idag ska jag jobba igen. 14-18 så det är en liten smörtid. Men jag får ju dubbelt betalt så pengarna rullar in som de ska ändå! Och Trollhättan lämnar jag nog inte förrän onsdag morgon! Så ni vet! *hemmakär*

Au revoire

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0