året som gick (2010)

Japp.. ännu ett år har passerat, och tänkte göra precis som förra året en liten årsresumé om vad som hände i form av bilder. enjoy!

Januari:



Året började hårt med längdskidåkning uppe i skidstugan med Therese. Ett under att jag klara mig utan brutna ben.
Trettondagsafton med Annika och Josephine där jag vill minnas att jag drack en häxblandning av starkglögg, rom&cola samt whiskey.

Februari - mars




jag var extremt blond. och amanda var nog den som jag roade mig mest med och ibland fick vi besök i Karlstad.

April:




april välkomnade vi våren, först genom att fira påsk i stockholm där vi hade grymt kul. sen hade vi lite vinkväll på amandas balkong, längtade till sommaren och kom bakfulla till skolan.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0