Avslut

Jag avslutar årets, förmodligen slappaste, första dag med att krypa ner i sängen och se på Ett päron till farsa i Las Vegas. Det är så tråkigt att vara själv men ibland har man ju inget val, då är det tur att det finns tv-apparater som kan göra lite ljud så det inte känns som man är alldeles övergiven i allafall. Haha! Vet inte riktigt vad morgondagen bjuder på men hoppas på att få träffa Therese en stund i allafall. :)

ÅH! Nu åkte dom förbi det hotellet jag och Mikael bodde på när vi var i Las Vegas. MINNEN! Jag vill tillbaka, nu är man 21 och jäklar vad det ska rullas på maskinerna nästa gång jag åker dit. Black jack direkt. ;)

Hörs imorn sötnosar!! Natti natti!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0