Trött

Jag....är...trött...måste..sova...men först. Vet ni vad jag har gjort idag? Sensationellt om jag får uttrycka det så. Jag har åkt skidor. Längdskidor. Jag och Therese kom överens om att vi skulle ta ett varv runt 5-km spåret med hjälp av skidor. Och jag har aldrig åkt skidor i mitt liv så ni kan ju tänka er hur det gick - ja, så som det borde gå för en förstagångare. De första 500 meterna var ett helvete och jag trodde att det aldrig skulle gå så bra som det till slut faktiskt gick. Men vi tog oss runt, även om det kändes som att jag var på backen mer än på skidorna. Lyckades även fälla en annan stackare. Jag lyckades med allt helt enkelt. Nu ska jag sova. Imorgon är det match och jag är sugen som fan! Natti natti med er!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0