bitter eller bara morgontrött?

det är dagar som dessa (klarblå himmel och sol) man önskar att man bodde i hus igen. det finns två nackdelar med att bo i lägenhet (som jag kommer på nu) och det är just på sommarn när man inte har en tomt som man kan gå ut och sola på eller grilla på sommarkvällarna. Det är kass. och eftersom mamma och pappa har kommit hem från Cypern så har ju självklart den late tatt bilen till jobbet så mina alternativ är ju minimala. Jag har länge funderat på varför dom köpt cykel för 6000:-/st när dom aldrig kommer till användning. Frida goes anti! Eller så saknar jag min bästa vän som ligger på playan i Alanya istället för att ta emot mig med öppna armar till sin altan. Jag vill ju sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0