det är insidan som räknas..

och nej, det är inte bara fula personer som säger så, (jag sa ju det precis). Men har ni tänkt på att utsidan spelar en jäkla stor roll ändå? Jag menar, ta omslaget på en bok eller film som exempel, man prioriterar ju de filmer som har bäst omslag först, för att sedan läsa vad den handlar om. Jag är ju inte den som är den utan kan ju säga att jag  dömer filmer OCH böcker efter omslag. Kanske har gått miste om mycket men ett omslag med 100 nakna killar lockar ju mer än en stor fet haj i allafall. Nu ska jag i allafall se "Did you hear about the Morgans?" Lagom underhållande omslag. Semiunderhållande, som David sa och prioriterade bort den. Jag är tydligen inte den enda som dömer efter utsidan först. Hur gör ni?


Semiunderhållande eller ej? Återstår att se! Godnatt

/F

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha "än en fet haj" jo men kolla på de där jävla dating in the dark programmet. dom står ju för precis allt du precis skrivit!

2010-03-24 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0