I followed into darkness, defied the bitter cold

Våfflor. Våfflor hit och våfflor dit. Våffeldagen idag mina kära vänner. Gillar ni de frasiga eller mjuka mest? (om nu mjuka är motsatsen till frasiga?) Amanda ringde glatt och väckte mig strax innan tio och påstod/ville få bekräftat att vi träffade en viss person i lördags. Ja, det gjorde vi. Stackars Amanda, i fortsättningen får jag väl tala om för henne alla som vi träffar eftersom hon sällan lyckas komma ihåg detta själv, bara för att slippa detta öde om att bli väckt en halvtimme innan klockan ska ringa. Jag är ju utnämnd till hennes vandrande minneskort av någon konstig anledning. Bitch. Nu fick jag även sms ifrån henne där hon gladeligen talade om att man fick gratis våfflor i skolan. Typiskt när man är ledig. Till mitt försvar skrev jag att de säkert var förgiftade..så ät du Amanda!


Hur äter ni era våfflor? Vad har ni för tillbehör?

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0