Whatever you want

Morn morn! Har ni sovit gott? Det har jag. Men av någon konstig anledning har jag vaknat mitt i natten (både igår och idag) och hoppats på att det är långt kvar tills jag ska upp igen. Och det var det. Hela fyra timmar. Eller, det hade vart fyra timmar om inte amanda hade ringt och väckt mig. Inget viktigt var det heller. Den människan kan nog inte klockan för hon ringer i tid och otid till mig. "Va gör du? Sover du?" Vilket jävla sätt.

Nu ska jag koka hönsavel. Eller ägg. Eller vad man nu vill kalla det. Eller tuppägg, fast den historien vill jag inte gå in på. Inte nu. Skolan vid 10 och vet ej hur länge jag blir kvar där. Grupparbete ska fixas. Så mycket nu så jag tror jag spricker snart. Och fan vilket osammanhängande inlägg. För mycket punkter. Men jag gillar punkter. Pauser. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fyfan vad dåligt du bloggar männsika

2010-05-18 @ 14:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0