Bra dag

Idag har varit en bra dag. Jag har känt mig på bra humör näst intill hela tiden. Att Mikael inte är hemma har jag väl börjat vänja mig vid, även om det fortfarande känns tomt och tråkigt, speciellt om kvällar och nätter. Men att vi har kontakt via nätet gör att avståndet känns betydligt mycket mindre och att det dessutom inte är långt kvar till jag åker till honom gör saken desto bättre. Har inte bokat flygbiljetter än, får vänta till lönen kommer men jag räknar i allafall med att vara borta från 24 september till 16 oktober. Härligt! Jag har kollat upp så att jag inte missar något i skolan (förutom föreläsningar) så det blir nog bra. :)

Imorgon har jag fått ett väldigt lockande alternativ från min vän Jenny. Hon vill ha med mig till Liseberg och eftersom att vi har pratat i två somrar om att vi ska åka dit så kanske det skulle vara en god idé? Nu innan jag flyttar och allt sånt där menar jag. Men kruxet är att jag även har träning. Och hur låter det? "Jag kan inte träna idag för jag ska till Liseberg."? Jag kan ju inte hitta på någon annan dålig ursäkt eftersom det är mor min som är tränaren. HAHA! Men å andra sidan är ju sommaren snart slut och handboll kan jag ju träna hela hösten, vintern och våren. Hmm. Jag får rådgöra med mor imorgon. Även om jag vet vad hon kommer säga...Vad tycker ni jag ska göra, träna eller Liseberg? Det går tyvärr inte med båda, för träningen börjar sju, i Mellerud,  och Liseberg öppnar 15. Ja, resten kan ni ju räkna ut själva. Nu blir det 2½ men och mys med Smulis! Natti!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0