En vecka

Om exakt en vecka befinner jag mig i en helt ny miljö, med massa nya människor och lokaler att hålla reda på. Början är alltid värst tycker jag. Jag kommer ihåg när jag började högskolan här i Vänersborg. Jag var så nervös, Mikael körde dit mig men hans lugnande ord hjälpte inte ett piss. Sen träffade jag min moster som också läste där och hon hjälpte mig att hitta till lokalen och visade runt lite innan. Sen efter en liten introduktion blev vi indelade i grupper, där fann jag Jenny, som idag är en av mina bästa vänner. Det sa klick direkt och just att vi blev indelade i grupper bröt verkligen isen. usch. Jag undrar hur det går till här. Undrar vad det är för typ av klasser. Undrar om det är mest tjejer eller killar , yngre eller äldre -  jag vet ju inte något! Men om en vecka lär jag väl märka det. Var ni nervösa första skoldagen när ni skulle möta helt nytt folk?

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0