Söndag

Jaha, så var det söndag igen. Idag vankas ju som sagt kalas för Mikaels systerdotter Frida. Det ska bli skojsigt! Imorgon vankas det en tripp till Karlstad. Gosh! Jag tror jag börjar bli nervös på riktigt nu. Inte bra detta! Men jag åker nog i allafall hem på torsdag igen och stannar kvar i Thn över helgen. Det är ju Kortedala cup och jag tänkte jag skulle åka med även om jag inte ska spela. :) Om det finns plats då..

Jaja, nog om detta. Det är väl lika bra jag börjar att göra i ordning mig så jag är färdigt när Mikaels mor och far hämtar mig. Synd att inte Mikael är här, jag saknar han faktiskt jättemycket nu känner jag. Jag skulle behöva honom här. Men jag ska nog klara av det. Att börja Högskolan, för andra gången, kan väl inte vara så  jobbigt? Eller? Det känns dock som att jag kommer vara ett levande rop på hjälp när jag kommer sätta fart mot skolan på tisdagsmorgonen! FYYYY! Ne usch, nu vill jag inte prata mer om detta, jag ska läsa ett kapitel ur min bok och sen hoppa in i duschen!

Au revoire

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0