Trött

Håhåjaja, cupen gick väl inte riktigt som vi hade hoppats på. Vi kom i en grupp där vi mötte norska elitlag och ett lag som kom trea i div.1. Vad ska man göra liksom? Helt olika nivåer så vi var ju chanslösa. Sen fick vi motstånd som vi faktiskt kunde matcha oss med, men då fanns inte tillräckligt med vilja så vi föll på det. Tråkigt! Men kul att få spela lite matcher i allafall.. även om man förlorar med 20 bollar. HAHA!

Jag åker upp till Karlstad imorgon igen. Från början var det tänkt att jag skulle åka upp nu ikväll men såg att jag började skolan sent så då tog jag imorgon istället. Är så trött idag så jag kommer nog somna ganska så tidigt. Har ont överallt, speciellt i nacken så en massage skulle inte sitta helt fel, om det nu finns någon frivillig där ute? :)

Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och kolla vad som går på TV och mysa i soffan. :)

/Frida


Kommentarer
Postat av: yngve

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej jag är med tröööööööööööööööööööööött!

2009-08-31 @ 03:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0