Time to sleep

Nu ska jag gå och lägga mig. Blir några kapitel ur en bok som jag började läsa i somras, läste i USA och som försvann med handbagaget. Mamma hade samma bok så jag får fortsätta i hennes. Midvinterblod. Den är bra, jag gillar inre monologer och det finns det gott om i den boken. Men jag rekommenderar den endast till er som är läsvana, den är ganska svår. Men bra och jag förstår den.

Imorgon är det skola, sen ska jag ut på en joggingtur utan att komma på massa ursäkter till att inte göra det, sen ska jag bada i kokhett vatten tills det blir pissljummet och bara ta hand om mig själv. Plugga ska jag väl försöka klämma in någonstans också...

Natti natti!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0