Tisdag

God morgon!
Jag hade svårt för att somna inatt och låg och vände och vred (mycket "och" där) på mig i flera timmar. Jag hatar när man inte kan somna direkt, för visst är det skönt när man lägger sig och man nästan hinner somna innan huvudet har landat på kudden? Jag har aldrig haft problem med att somna förut så jag vet inte vad det är som spökar, eller visserligen har man ju sina misstankar. Men ändå?

Idag ska jag i allafall till skolan, oavsett hur trött jag känner mig och ser ut att vara, men det är bara mellan 9.15-12 så jag borde väl kunna stå ut de timmarna. Hoppas jag! Nu är det dags att göra något åt det vrak som jag ser ut att vara idag. Hörs senare!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0