Yesterday

Gårdagen var lyckad. From the beginning to the end. Först var det lite kalas här för delar av släkten, sen på kvällen dök tjejerna upp här en efter en. Mina kära vänner verkar ha fått nys om att jag gillar vin vilket innebar att jag bl.a. blev 6 vinflaskor rikare. Jammie! Sen vart de vidare till Lipz, där det var kändistätt, Kitty från Big Brother och Björn Gustavsson, URGULLIG. Frågan är bara vad dom gör här i Trollhättan, och på Lipz.. Det blir inget Karlstad för mig idag i allafall. Biljetterna var slut på SJ, konstigt nog, så får åka upp imorn.  

Lägger upp bilder lite senare eller imorgon, men det kommer så håll utkik!

/Födelsedagsbarnet Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0