Alla utom jag..

Idag var ytterligare en dag jag vaknade upp i stekande värme och lysande sol. Börjar bli bortskämd med detta nu, men har de på vädret rätt så ska det ju bli kass väder hela nästa vecka. Det är lite kass - jag är ju fortfarande ledig. Hade velat åka ut idag. Ringde till mamma och pappa när jag vaknade typ 8.20 men då var deras mobiler avstängda. Sedan skickade jag sms till  båda två och frågade om de skulle ut till kusten och skrev att jag ville följa med. Mikael har ju åkt med sina kompisar till Kungshamn redan och ska stanna där till imorn. Och jag vill ju inte vara den enda som stannar hemma en sån här dag liksom. Ca en timme efter jag skickat sms får jag en leveransrapport från mammas mobil - det var på tiden tänkte jag. Fem minuter fick jag svar "Vi är redan framme, kör av färjan nu Nordkroken har 24 grader." Tack för den! Nordkroken?! Där ville man bara bada när man var liten så man slapp vara rädd för alla maneter, tång och krabbor. Jag vill ju ut till kusten! Men det verkar som att alla utom jag åker dit. Vad gör man då egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0