♥ ..Fem år..♥

Idag har jag och Mikael varit tillsammans i fem år. Dags att byta snart. Nej usch, så känner jag verkligen inte. Det har varit 5 toppenår och jag hoppas de blir många såna här år till. :) Detta tänkte vi i allafall fira, som ni vet, med lite god mat. Jag ska åka och handla lite oxfilé och sallad och sånt så det blir lyx. Myspys helt enkelt! Dock blir den inte grillad utan den steks - vi vill vara för oss själva så då får vi vara hos mig. Men jag ska även tvätta idag mellan 14-18, blir säkert färdig tidigare men tänkte alltså fixa lite grejer innan jag börjar tvätta. Så det är bara att sätta i gång! Adios!

/Frida

Kommentarer
Postat av: marie

grattis till fem åren ;) men du ska väl inte avliva henne ? jag har hört att erica skulle ta henne eller har jag helt och hållet fel?

2009-07-16 @ 15:58:12
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0