Första dagen; avklarad

Jaha. Då var man hemma, det fick bli en cykeltur till jobbet idag för de ringe och frågade om jag kunde komma tidigare så var där kvart i tre i stället för kl. 17. Så det blev ju ett par timmar extra där, men det gick fint, är bara en aning trött nu bara. Folk har tydligen inte så mycket bättre saker för sig än att åka och handla, fast jag ska inte klaga då får jag ju något att göra i allafall. :)

Imorgon är det onsdag, jag jobbar 16-20 då så det blir en kort dag imorgon. Skönt med på ett sätt, skönt att inte behöva jobba hela kvällen också. När man stänger 22 så stämplar man nästan alltid ut kvart över. Aja. Nu ska jag lägga mig och läsa lite. Det har blivit lite åsidosatt nu för tiden. Men då har jag ju i allafall något attl läsa. :) Vi hörs imorgon mina vänner!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0