Så fort det regnar vill man åka..

Okej! Nu är vi här. Sommaren har kommit. Den vi är vana vid. Härligt! Det är såna här dagar som man sitter och kollar efter sista minutenresor trots att man varken har tid, pengar eller resesällskap till det. Men vad gör de? Man vet ju aldrig. Jag är ju faktiskt ledig en vecka sen efter jag slutat jobba innan skolan börjar. Fast jag antar att jag lär få fullt upp den veckan ändå.. Hoppas det i allafall. Allt för att få tiden att gå. Det är så roligt när jag och Mikael pratar om USA. Han pratar om när han ska åka - jag pratar om när han kommer hem. Sen ibland kan vi tangera varandra med att vi båda pratar om att jag ska resa dit och hälsa på honom. Knasigt. Men jag längtar till jul. Gör inte ni det?



Haha! Jag hittade en gammal bild på mig när vi bowlade. Jag var överlägset bäst och det är nog den enda gången som jag kommer lyckas få 6 strikes irad. Lagom tur.


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0