Veckans hiss/diss

Här kommer veckans hiss/diss. Jag la mig och kollade på film igår, men lyckades att somna så därför är den lite försenad. :) Tyck gärna till!

Veckans hiss:
Brüno - Ja, gillar man Borat så gillar man denna. Dock var Borat lite bättre. Men så brukar det ju vara.
Jenny kom hem- Äntligen! Det blev en tid för lite mat och uppdatering om senaste nytt.
Nystädat hem- Ibland har man världens bästa syster som städar hela lägenheten. Lyx! (Tack!)
Cykeln är lagad- Äntligen kan jag ta mig till ställen på ett snabbt och smidigt sätt. + För motionen också! 

Veckans diss:
Ekonomin- Varför vill man alltid ha eller hittar massa saker när man inte har pengar?
Sura kassörskor - Är ett leende och ett tack för mycket begärt när man går och handlar? Det är inte svårt att se glad ut!
Antagningsbeskedet - Det var ju inte riktigt som jag hade hoppats på, men än finns chansen kvar!
Regn! - Allvarligt talat! Så här mycket regn bad jag inte om. Det hade räckt med en skur!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0