Skönhetssömn

Det kanske är dags att börja tänka på refrängen. Det värsta med sommarlov är nog att man vänder på dygnet lite som man vill. Det är inte förrän ögonen börjar rulla ihop som man inser att klockan är mycket och det är dags att lägga sig. Jag längtar till jag kan lägga mig så jag kan läsa ett kapitel, eller möjligtvis fler, ur boken. Jag håller fortfarande på med Män som hatar kvinnor och har läst mer än hälften. Fast nu har jag faktiskt inte läst på ett par dagar, igår när jag la mig var jag så trött att jag kände att det inte var någon idé att ens börja läsa. Men för övrigt är boken riktigt, riktigt bra! Sedan är det ytterligare ett problem. Jag har ju numer The Sims 3 som jag väldigt lätt kan fastna ett antal timmar med. Jisses! Men det dröjer väl inte länge förrän jag spelat lusten ur mig och tröttnat på det också. Så är det ju alltid menar jag - i allafall för mig. Nu ska jag i allafall läsa minst ett kapitel och sedan sova! Klockan är mycket för mig nu. God natt!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0