Sommarens första..

Vilken dålig uppdatering ni har fått av mig idag, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta. Denna underbara soliga dag har jag spenderat ute på kusten, närmare sagt Mollön, tillsammans med Carro, Lisa och Linda och väl där gjorde jag sommarens premiärdopp. Jag vill ju inte säga årets eftersom jag badade i Thailand i januari, och det räknas ju. Men det var i allafall skönt i vattnet, jag trodde det skulle vara mycket kallare men det var så man kunde ligga i en stund faktiskt. Och jag är ju ändå en badkruka. Sen när vi kom hem åkte jag med Carro en stund, sen åkte hon med mig hem och sen träffades vi alla igen på Strandgatan. Riktigt trevlig dag. Imorgon blir det en resa till Karlstad med Carro, vi kommer förmodligen stanna där till torsdag eller fredag och det kan ju vara bra att få ett smakprov på det med, eller vad tror ni? Nu ska jag i allafall kolla om Smulis vill komma in, sen blir det nog att hoppa i säng rätt så snart. Solen tar på krafterna. Hörs imorgon!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0