Huvudvärk

Gosh! Vilken huvudvärk jag har. Den går ända ut till öronen så det känns som jag har lika stora öron som Dumbo eller Musse Pigg. Får hoppas att jag inte blir sjuk nu bara för det skulle vara extrem dålig timing. Om det nu finns bra tidpunkter att vara sjuk på..?

Imorgon (eller idag egentligen) är det Fredagen den 13e. Scary! Vi får väl se hur mycket otur jag har, bli sjuk kanske? Det skulle fan vara droppen. Det bästa vore ju om man slog i tån i tröskeln varje gång man går in på toa. Vi får väl se. Brukar ni ha otur denna dag?

Nu ska jag strax hoppa i sängen. Eller nej, det ska jag inte för då går madrassen sönder, det har alltid mamma sagt när jag och Erica hoppade i deras sängar. Men fan va kul det var. Speciellt när ingen såg. Men sova ska jag i allafall göra, även om jag inte är sådär jättetrött. Natti natti!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0