Illa

God morgon!
Det blev lite ändrade planer igår kväll. Jag blev inbjuden till Daniel på lite förfest där även David och Henric befann sig så jag tänkte; Varför inte? Kan ju va skoj att komma ut lite. Tror jag behövde det. Även om jag mår APA idag. Efter en drink och två cider (a 30 cl 4.5%). Tänk om man kunde vara så lättpåverkad hela tiden? Hemma hos Daniel spelade vi Buzz, det var faktiskt riktigt kul! Sen gick vi vidare till Lipz där jag inte varit på år och dar. Efter en stund drog David och Henric så då var det bara jag och Daniel kvar så vi gick hem till honom och kika film. Eller han kollade iaf. Jag somnade. Som vanligt. Men det var kul att komma ut i allafall även om det var jobbigt i vissa stunder.

Idag ska jag åka upp till Karlstad igen. Vet dock inte när, har inte köpt biljetter än. Just nu känner jag att jag vill vara sängliggandes hela dagen, haha! Men jag ska nog träffa Jenny en stund också. Det är viktigt att sysselsätta sig för att komma på andra tankar. Men först ska jag nog försöka sova lite till. Är grymt trött! Hur har er Halloween varit? Vad har ni gjort? Berätta gärna! :)

 

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0