Shopping

Idag blev det lite shoppping. Ett jättesött linne från H&M och en sån där glansig jacka från gina. haha. Som jag har letat efter det. Bara 2 år efter alla andra, men bättre sent än aldrig, visst? :)

Imorgon snor jag mammas och pappas bil, stoppar in en cd och skruvar volymen i bott, hämtar upp världens bästa syster och drar ner till storstaden Göteborg för att hitta lite saker som man kan ha nytta av. Och saker som är helt onödiga men som man på något sätt hittar en anledning till att köpa i allafall. ja, ni känner säkert igen er!

Bilder på vad jag köpte idag och som jag förhoppningsvis kommer köpa imorn får ni imorgon kväll! :)

PUSS

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0