En väska kommer lastat

Vad jag sov gott inatt! Jag somnade nästan direkt när jag la mig, Smulan låg så fint och kurrade bredvid mig så det var jätteskönt. Vaknade vid elva i morse av att telefonen ringde, okänt nummer men jag svarade ändå och blev positivt överraskad av att det var från Taxi som skulle lämna mitt bagage under dagen. Så en väska är på väg (tack och lov) och förmodligen är det resväskan, mitt handbagage vet väl ingen vart det är. Konstigt nog. Egentligen är jag jättetrött nu (det är ju natt för mig egentligen) så jag skulle nog kunna sova några timmar till, men det är väl lika bra man försöker få bort jetlagen och komma in i det svenska tidssystemet igen.

Nu ska jag åka iväg och handla lite kläder så jag får något att ha på mig. Sen behövs det lite grejer till kylen igen åså. :) Have a good day!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0