Ett helvete

Hej pa er!
Jag befinner mig just nu pa ett hotell i Minneapolis. Planet var forsenat fem timmar fran LAX vilket medforde att jag missade planet harifran, sa nu ska jag alltsa spendera en natt pa ett hotell har i narheten av flygplatsen. Jag kommer vara hemma 9.45 pa lordag svensk tid istallet for 16.45 fredag svensk tid. Det ar lite segt..

Och inte nog med det. Nar jag skulle ga pa planet hade jag min vaska, men hyllorna over satena var fulla sa den fick inte plats dar sa flygpersonalen tog hand om den sa fick jag ett kvitto som jag skulle visa upp nar jag skulle hamta ut den. Okej tankte jag, inga problem. Nar vi val landade i Minneapolis fragde jag flygvardinnan var vaskan var och hon hanvisade mig till "bagage claim" och dit gick jag. Ingen vaska dar heller och de gick och letade efter den pa gaten och overallt men de kunde inte hitta den heller.  Sa sa ngn dar att vaskan tydligen var kvar i LA, vilket jag tycker kanns lite konstigt med tanke pa att jag tog med den in pa planet..usch..

jag har aldrig kant mig sa har hjalplos och ensam i hela mitt liv. Jag vill bara hem just nu, med alla mina vaskor och helt oskadd. ar det for mycket begart??

nu ska jag forsoka sova lite.. klockan ar halv fem pa natten/morgonen har och mitt plan gar 3.10PM sa hinner fa ett par timmars somn i allafall..Hoppas allt e bra!

Min flygresa kan bara bli battre nu i allafall, och man blir ju alltid en erfarenhet rikare. Plus att hotellrummet var fint ocksa.. Forsoker se de pa den ljusa sidan och njuta av de sista timmarna i staterna...

Jag hor av mig nar jag e pa hemmaplan igen!
Adios!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej, va jag tycker synd om dej.Tråkigt med väskan, men den måste ju finnas någon stans, hoppas du inte hade det viktigaste i den. Den kommer säkert fram. Hoppas du kunde sova på hotellet en stund.Men va jag förstår så har du ju haft en helt underbar resa.Vi hörs av när du kommer hem. Kram.

2009-10-16 @ 12:14:34
Postat av: syster..

lilla snuttefia! nu känner jag mig som en storasyster som hjälper min behövande lillasyster! du som skulle spela match imorgon, vi som skulle åka hela tjocka familjen (jag är iof inte tjock....) och möta dig på landvetter! nu saknar jag&smulan dig jääääätte mkt! och, se till att komma hem oskadd och i tid imorgon:P hoppas det löser sig med väskan, pass, mobil & plånbok har du väl hand om?

puss&kram

2009-10-16 @ 16:01:41
Postat av: Anonym

2009-10-16 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0