Flickan som lekte med elden

Idag blir det bio med min kära mor och syster; Flickan som lekte med elden. Det ska bli kul att se! Har ju läst alla tre böckerna (och väntar på den fjärde) och sett första filmen så det här har jag sett fram emot. :) Fick ju aldrig tid att se den innan jag åkte till USA..

Idag har Weronica varit här, igen. Färgade hennes hår och det blev faktiskt jättebra. Kanske också borde bli frisör. Nooot. Skulle inte kunna jämföra mig med eliten. :P

Nu blir de lite mat och sen en tur till Spannmålsgatan innan filmen börjar!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej, Filmen var väl bra.Jag tyckte nog den första var något bättre, men man hade så höga förväntningar på den andra nu,när ettan var så bra.Nu har jag jobbat klart.God natt.

2009-10-21 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0