Måndag

Så var helgen över och måndag är kommen. Jag gnäller inte så mycket för det faktiskt. Vet ni vad? Innan jag åkte skrev jag ju tenta på onsdagen och jag har fått resultatet nu; jag klarade den!! Så jäkla gött. Det trodde jag faktiskt inte med tanke på att mina tankar var överallt (framförallt på resan) förutom på plugg, skola och tenta. Känns alltid bra att klara första tentan så nu har man plockat på sig ytterligare högskolepoäng. Mucho bra!

Idag ska jag träffa Jenny på en lunch. Ska bli trevligt. Jag blir kvar i Trollhättan hela veckan faktiskt så jag får passa på att täffa de som vill och kan. :) På lördag är det dop som gäller för Mikaels systerbarn Stina, det ska också bli väldigt trevligt att träffa min andra familj igen. :) Sen ska jag väl försöka komma igång med packning också inför flytt. För er som har missat lämnar jag Trollhättan nästa vecka och flyttar upp till en ny lägenhet i Karlstad. Det ska bli så kul! Jag ska bo ihop med en vän, Caroline, i en trea så det ska bli kul att slippa bo ensam. (Förlåt Smulis, med dig är jag aldrig ensam).

Nu ska jag käka lite frukost här. Så gött att vara hemma och få en ordentlig frukost utan massa socker, haha! Ha en bra dag så hörs vi säkert senare! Bilder kommer förresten upp senare under dagen så håll utkik!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej glömde säga GRATTIS till att du klarade din tenta,bra gjort precis så innan du skulle åka.Vi hörs av.Ha de Kram

2009-10-19 @ 12:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0