Seg

God kväll!
Nu har jag precis kommit hem från träningen. Det kändes gött att komma igång och röra på fläsket igen efter alla hamburgare som har slinkit ner på andra sittan vattenpölen, fast visserligen gjorde jag ju det även i lördags på matchen men mina vänner, vi vet alla att det krävs mycket mer än så. I allafall för mig. Haha!

Känner mig fortfarande väldigt seg efter resan. Det känns som man legat i influensa en vecka och är på bättringsvägen. Haha! Men så länge jag sover på rätt timmar om dygnet är jag nöjd. Jag håller mig vaken på dagarna iaf då det egentligen är natt för mig. Även om jag känner mig som en Zombie.

På torsdag har jag match också. Hemma. Och nu är det nästan verkligen hemma eftersom den går i Vänersborg, skönt att slippa behöva åka så långt! Egentligen skulle den ha spelats på lördag men den blev flyttad pga olika orsaker, vilket var tur för mig eftersom jag inte hade kunnat vara med annars. :)

Nu ska jag se om det är något på TV, sen blir det nog sängen om en liten stund. :) Natti!

/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0