2 weeks

Åh! Om exakt två veckor vid denna tiden har planet precis avgått från landvetter. Jag kan knappt fatta att det verkligen händer på riktigt! 2 veckor!! iiiiiih! Äntligen ska jag få pussa på honom, hålla om honom, känna honom, höra honom och bara bjuta av hans närvaro igen! Gud jag saknar det så mycket! Hoppas det inte kommer bli lika jobbigt när jag åker hem igen som det var när han åkte. När jag åker hem är det "bara" två månader kvar till han kommer igen. Hoppas tiden går någorlunda fort. Fast ändå så man hinner med allt som ska göras. När jag kommer hem har jag två veckor på mig att packa mitt pick och pack till lägenheten eftersom vi flyttar in i månadskiftet oktober/november. Hoppas det kommer funka! Annars är det väl inget större problem än att skaffa sig något eget. :) Jag tycker ju faktiskt det är skönt att bo själv och som sagt, så hoppas jag ju på att Mikael ska flytta upp till skogen när han kommer hem. Men det är väl för mycket begärt som med allt annat säkert..

Nu är det Våra bästa år! Sen ska jag fortsätta skriva på mitt PM. Plugg hela dagen idag med alltså, och träning ikväll självklart! Hörs sen!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0