confused or confusing?


jag blev så full i skratt när jag rätt som det var bara tänkte på hur det såg ut runtomkring mig så jag tänkte att jag ville dela med mig av det till er. det kanske inte är så konstigt att man är lite förvirrad trots allt, med tanke på att det ligger tre uppslagna anteckningsböcker, massa olika färgpennor, 1 "mini"räknare, 100 olika papper från föreläsningar och ytterligare 30 med övningar. Ja! Way to go! Men jag känner att jag har koll på alla grejer, även om det kanske inte ser ut som det just nu. Sitter nu med min andra (!) kopp kaffe (och jag är ingen konstant kaffepimplare) och känner att det kommer bli en lång natt. Fan om det inte finns nån mening med det här alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0