I got to hang on

Det blev inte plugg riktigt så som jag sa, men det ska, - jag lovar. Jag var bara tvungen att städa först. Dammsuga och moppa golven. Dammråttorna yrde ju runtom mig när jag gick runt här. Men nu är dem ett minne blott! Fresh! Ordning och reda, pengar på fredag! För det stämmer ju lite faktiskt. CSN extra tidigt denna månaden, och jag vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt men var sak har ju sina både för- och nackdelar. Jag vill bli miljonär. Eller i allafall rikare än vad jag är nu. Ett jobb hade suttit fint, någon? Har jag det som krävs för att bli miljonär? Som Rickard Sjöberg hade frågat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

peter sjögren

2010-04-19 @ 16:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0