dancing in the rain

det regnar. bokstavligt talat öser ner.
härlig stadsrunda.
ska bara städa först. dammsuga och sånt ni vet.
så det är fint när amanda kommer. imorn kommer amanda.
min fina amanda.
det är ensamt här. finns ingen att prata med.
bara på nätet. jag gillade det förr.
hade lättare för att prata med någon gömd bakom en dataskärm.
låta bokstäver vara ord istället för ljud.
men inte längre. jag har förändrats.
antar att jag har lärt mig av mina misstag.
men det är härligt att känna att  man utvecklas.
att man inte står och stampar på samma ruta som man alltid gjort.
att kunna ta tag i problem istället för att fly från dem.
bli stark. för man blir starkare.

nu ska jag jaga dammråttor. vi luktas senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

åh mjuuus mummlis frida min fina frida :)!!! SAKNAR DIG!!! //////MANDIS

2010-08-28 @ 10:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0