första gången

i år är det första gången jag får rösta intill riksdagen. förra valet hade jag inte fyllt 18 eftersom jag är ett decemberbarn. dessvärre tycker jag att valkampanjen varit dålig jämfört med tidigare gånger, men det är ju finanskris så antar väl att dom inte kan med att lägga pengar på att kampanja utan lägger det på "vettiga" saker istället. typ som egen städerska hemma, trädgårdsmästare etc. ja vem vet vad dom använder skattepengarna till. jag vet i allafall vad jag ska rösta på, för rösta det ska jag, anser att det borde vara en skyldighet som svensk medborgare för att ge demokratin en mening. jag hoppas att moderaterna får sitta en period till så där kommer jag att lägga min röst i september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0