tvättsöndag

ho ho ho. finns det några snälla barn här? fasen, om två dagar är det bara fyra månader kvar till julafton. känns som vi inte ens har firat midsommar än liksom. nåja! igår var det lite spelkväll hemma hos tanya som sedan slutade inne på lipz. vet inte vad jag har hamnat i för stim men de var gott om fiskar runtom mig i allafall.

har även gjort ett litet avtryck i amandas blogg, vi gör ju det lite då och då hos varandra och idag fick jag äran. hon är ju fortfarande i turkiet så hon ville väl att nåt skulle hända när hon själv inte kan blogga. blir nog karlstad imorn bitti istället. snacka om att jag skjuter upp det hela tiden man jag håller på och tvättar så slipper jag stå med det när jag kommer upp.. bra tänkt! smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0