om mig

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: sött, surt och salt
Du undviker helst att äta: saker jag inte gillar
Kläder just nu: jeansleggins, tröja

Musik just nu: Kent
Vad sa du senast: "hej då"
Fisk eller badkruka: Fisk 
Hur många kuddar sover du med: två
Bästa bok: Hypnotisören av Kepler, har inte läst uppföljaren än

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: en kraft som gör att jag kan ha alla krafter
Vad vill du jobba som: drömjobb är polis
Chips, morötter eller godis: godis!!
Pizza eller hamburgare: oj. pizza
Skriver du dagbok: ibland

Anser du att du är stark: ja, men jag växer varje dag
Brukar du sola: så fort solen är framme i värme. sen blir det väl solarium några gånger om året
Vad gör du om du får hicka: hickar
Röker du: Nej
Snusar du: Nej

Använder du knark: Nej
Kaffe, te eller inget: Båda
Är du skolsugen: jag pluggar ju och då vill man ju alltid vara ledig, men hade ja inte gjort det så hade jag vart sugen
Är du irriterad: Nej, men jag är hungrig
Är du festivalsugen: Nej

Är du alkoholsugen: Nej
Är du saknad av nån: Det vet jag inte. Men jo, det är jag nog. :)
Bästa åldern: Gillar inte att mäta allt i ålder. Det handlar om hur man känner sig, men 23 är nog en bra ålder. Där vill jag stann för resten av mitt liv
Bästa tidningen: Korsordstidningar, haha! annars gillar jag typ Solo
Bästa TV-programmet: Våra bästa år! men sen 2 1/2 men, South Park, Simpsons, Family Guy, How I met your mother etc.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa tvprogram. BIGBROTHER DÅÅÅÅ?!!! ehehee

2010-12-14 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0