Bed time

Okej, min ena halva hjärna har typ somnat för länge sen så det är väl mest för er skull jag bloggar lite. Men undrar om ni är värda det för ni kommenterar ju aldrig ändå. Okej, Amanda nån gång ibland och Carro lite av och till och sen Therese några enstaka gånger. Men ni är ju inte mina enda läsare, även om det inte är hundra till så kan det ju va lite roligt och få lite respons på det man skriver. Jag kan ta kritik och kom gärna med förslag om vad ni vill läsa om. Jag har ju faktiskt en bred kompetens vad gäller det mesta. Jag är i Karlstad nu förresten. Imorgon är det skola igen så det är väl lika bra att gå och lägga sig så man är på hugget när Dinky står och pratar om ekonomiska termer. Läser microekonomi nu om ni vill veta. God natt sugars!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0