Hej kom och hjälp mig

Jag och Amanda tog en sväng i kära 240:n, eller förlåt, den har blivit en saab igen och låter som den ska. Men vi tog i allafall en sväng till Bergvik där vi handlade på oss diverse saker som man ska ha till tacos och fest. Sen hittade vi även in till H&M där jag fick köpt mig ett par shorts. Jag ser alltid ut som "Hej kom och hjälp mig" varje gång jag går in ett provrum. Att prova shorts mitt i vintern är heller ingen höjdare, om man inte har varit i Thailand förstås. Men ett par  svarta nylonstrumpor får göra susen som jag senare införskaffade mig på Lindex. Nu ska vi snart iväg och träna. Igen. Man kan nog tro att vi har blivit träningsnarkomaner, men det har vi inte. Vi passar bara på när det är gratis. Smell you later!

/Frida

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu får du ju oss o låta som värsta gratis tattarna hahaha

2010-02-02 @ 18:17:56
Postat av: Frida

Är vi inte det då? Det kommer en vacker dag då vi betalar för oss. Dom ska va glada för det.

2010-02-02 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0