Is it a true love story?

Såg precis What happens in Vegas. Blev en aning nostalgisk när dom gick på samma gata som en annan gjorde för bara några månader sedan. Vegas är ett ställe jag LÄTT kommer hamna på igen. SÅ jävla grymt! Dock börjar jag bli lite trött på alla jävla amerikanska kärleksfilmer. Kan dom inte göra som det ser ut i verkligheten? Typ som att tjejen är patetisk och kollar upp killen som i sin tur är "otrogen" och bedrar henne och senare övertygar henne att det inte är så för att "vinna tillbaka" förtroendet för att sedan kunna dumpa henne. Måste allt i sagorna, till skillnad från verkligheten, sluta så jävla lyckligt hela tiden? Fast å andra sidan är det väl kul om det kan sluta lyckligt någonstans. Men jag tror att livet har ett lyckligt slut. Jag är ju lycklig nu. Tror jag? Mår bra jag gör jag i allafall. Jag blir nog inte lycklig förän jag  får min iPhone och har några miljoner på kontot. FÖR JA: PENGAR ÄR LYCKA! Allt annat är bullshit! Peace Out!

ps. förlåt för dissen...

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0