Whats up?!

TAGGA ELLER?!?!?! JA FÖR FAN! Det kommer bli astråkigt ikväll eftersom typ INGA ska ut. Har pratat med massa och ingen ska ut. Men det gör inget. MEN TAGGA ÄNDÅ FÖR FAN! Dj Friday och Dj Ahmed are ready to run this town! Jag och Carro ska öppna upp kvällen genom att ta en fin rosa drink (Flashback till lördag) och göra oss fina! No dilemma så att säga. Sen möter vi upp Amanda och Jessika in the city och drar till förkröket för att sedan inta Tempel med storm. Hell yeah! Nej nu ska jag sluta TAGGA så för man ska inte ha NÅGRA förväntningar och VARFÖR KAN JAG INTE SLUTA SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER?! Jag vet inte. Effekt.

/Dj Friday

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta dig samman fittskalle ;) PUSS MANDA

2010-02-04 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0