Sorry

Förlåt för min inaktivitet här på bloggen. Jag har väl inte haft något roligt att bjuda på. Och igår var det nästan fullt upp hela tiden från det att vi gick till min faster. Igår kväll var det party för hela sista slanten som gällde och det känns idag kan jag ju säga. Men fan va kul det var! Har dock inga bilder trots att jag tog med mig kamera, men Annika kanske kan skicka över några någon gång så man får sno av henne. Det kan dock dröja så det är väl bortglömt när det väl sker. Haha! På tapeten idag är det plugg som gäller. Hahahaha! Fan va kul det var, ni vet. man sätter ju i plugg i betongväggar, tapeter - plugg, osv osv. haha. Men jag ska i allafall plugga större delen av dagen i allafall. Slut på det roliga nu!

Hoppas allt är bra med er! Njut av livet och vardagen även om den är grå och tråkig! Det finns alltid några ljusglimtar att ta vara på i allafall - så gör det!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0