Tentavecka

Okej! Alla ni som läser eller har läst på högskola/universitet vet hur det är dagarna innan tenta. Det är inte som att plugga inför ett prov som man gjorde på gymnasiet direkt. Dock har jag väl inte tagit an det även om jag mycket väl är medveten om det, men det kommer väl så småningom hoppas jag - när man väl läser något som man är intresserad av. Världspolitik känns ganska uttjatat vid tillfället och jag vill bara läsa ekonomin som börjar den 25e. Men jag får väl ge det en chans de sista dagarna nu innan tentan så jag i allafall kan känna att jag gjort mig välförtjänt av tio dagars ledighet sen. Nu frukost - sen plugg all day long! Med vissa avbrott för att läsa lite bloggar och ev. blogga lite själv. Vad ska ni göra idag?


/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0