Vårtermin

Imorgon drar vårterminen för mig igång. Förstår ni hur glad jag är för det? VÅRtermin - det innebär att det snart är sommarlov. (Okej, det är bara januari än så länge men optimistisk får man väl vara nång gång?) Dock ser mitt schema inte lika roligt ut som det gjorde i höstas, men det är smällar man får ta och förhoppningsvis kanske man blir lite mer engagerad själv då. Det är ju lätt hänt att man ligger på latsidan om man har lite lärarledd tid. Förlåt, jag ska inte dra alla över en kam men det är lätt hänt att JAG ligger på latsidan då. Jag börjar 12.15 imorgon så jag hinner nog få iväg ett inlägg innan dess. Nu blir det sängen om en stund. Natti natti!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0